Biznes i praca

Rośnie konsumpcja mediów cyfrowych

Obowiązujące w ostatnim czasie zakazy sprawiły, że życie wielu osób zmieniło się nie do poznania. Wszystko za sprawą ograniczenia dotychczasowych aktywności, które były realizowane poza domem. Dlatego dzisiaj możemy zaobserwować znaczący wzrost ruchu w sieci.

Ograniczone wyjścia z domu a większy ruch w sieci

Miasta zamarły, a większość osób spędza całe dnie w domu. Tak obecnie wygląda sytuacja w wielu krajach i niestety na razie próżno szukać końca tej całej sytuacji. Spędzając całe dnie w domu, trudno jest znaleźć sobie ciekawe zajęcie, które skutecznie umiliłoby czas ciągłej izolacji. Na dodatek za oknem piękna pogoda a z drugiej strony lockdown, który blokuje nasze działania. Jest to dosyć niekomfortowe, dlatego szukając sposobów na „zabicie czasu” coraz więcej osób postanawia zagłębić się w świat mediów cyfrowych.

Kto zyska, a kto straci na lockdown?

W okresie lockdown media cyfrowe znacznie zyskują na wartości. Jest to szczególnie zauważalne m.in. w przypadku wzrostu oglądalności programów telewizyjnych, który ma miejsce od połowy marca. Podobnie jest z innymi formami rozrywki za pośrednictwem sieci. Zyskuje gaming i treści audio i video, co może okazać się  złotym okresem dla twórców. Zarabianie na muzyce w czasie lockdown pozwoli przynieść większe zyski podobnie jak działania promocyjne dla tej branży. Zatem im więcej osób w sieci tym większa szansa na powiększenie grona odbiorców naszej twórczości. Jednak mimo faktu, że jest to świetny czas dla digitalu, to jest też druga strona medalu, jaką jest prowadzenie kampanii dla innych branż. Tutaj scenariusz nie jest zbyt optymistyczny, ponieważ wiele firm decyduje się zawiesić tego typu działania lub relokować środki. Głównym powodem takiego działania jest spadek popytu konsumenckiego, który napędza działania marketingowe firm w każdej branży.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *